דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

אמנת השירות

האמנה מהווה ברית בין העיריה לתושביה, המדגישה את המחויבות לשיפור מתמיד באיכות החיים ברחובות. האמנה מהווה כלי יעיל למדוד ולכמת את משך טיפול הפניות לזמנים ולאחר מכן לביצוע מעקב אחר העמידה ביעדים שנקבעו. האמנה נולדה מתוך רצון ליצור מחויבות לשירות מקצועי, יעיל ומהיר בין כלל הגורמים ומחייבת את ריכוז כלל הפניות למוקד העירוני. באופן זה מתאפשר ניהול ואיגום משאבים ויוצר תיאום מערכות כלל עירוני. העיריה עורכת משובים וסקרי שביעות רצון התושבים ופועלת לשיפור השירות ושמירת הקשר עםהציבור.

 

אמנת השירות העירונית

במטרה לשפר את איכות החיים של תושבי רחובות, ומתוך רצון כן להיטיב את איכות השירותים הניתנים לתושבי העיר על ידי העיריה, מתחייבים בשם העיריה, ראש העיר, מנכ"ל העיריה, מנהלי האגפים ויו"ר ועד העובדים, לפעול למען תושבי העיר במקצועיות ובמסירות, בהתאם לעקרונות אמנת שירות זו.

 

עקרונות אמנת השירות:

  • שירות אישי – גילוי אמפטיה והזדהות לכל תושב בכל פנייה.
  • שירות מקצועי – טיפול יסודי והחזרת מצב לקדמותו באופן מושלם.
  • שירות מדיד- מתן מענה יעיל ואיכותי, תוך עמידה בזמן התקן העירוני.
  • שירות דיסקרטי - שמירה על פרטיות הפונה על פי חוק.
  • שירות משתף – הצגת נתונים ומדדי ביצוע שנתיים לציבור.
  • שירות משופר- חתירה מתמדת לשיפור איכות השירות העירוני.

 

מדד השירות האיכותי 

מדדי השירות העירוני נבחנים באמצעות מערכת BI המסונכרנת עם תוכנת CRMומאפשרת מדידה בזמן אמת בהתאם לפרמטרים המובילים את אמנת השירות, מדידה זו מועברת ברשת התיקשורת העירונית לכלל המנהלים ומאפשרת להם לבדוק את נתוני הביצוע של האגפים/המחלקות ולבצע שיפורים על מנת לעמוד ביעד העירוני בשירות התושב.

ממוצע הציון הכללי השנתי בשנת 2012 - 82%

ממוצע הציון הכללי השנתי בשנת 2013 - 84%

ממוצע הציון הכללי השנתי בשנת 2014 - 84%

ממוצע הציון הכללי השנתי בשנת 2015 – 80%

 

לזמני התקן לחצו כאן   

לזמני התקן - קובץ גמיש