שנה גודל טקסט וצבעים:
..;.
...
RSS
רחובות. עיר המדע והתרבות
Skip Navigation Linksדף הבית>עיריית רחובות לשירותך>אגף ביטחון, בטיחות, רכש ומוקד עירוני>מוקד עירוני 106

 מוקד עירוני 106 

 פנייה למוקד

 בירור מצב פנייה

 
המוקד העירוני הינו מרכז בקרה ומענה לפניות תושבי העיר. המוקד משמש כמקור מידע זמין לתושבי העיר ולהנהלת העירייה, ומטרתו לתת מענה ושירות טוב ומהיר לתושבים. כמו כן, המוקד משמש כגורם מתווך בין יחידות העירייה.
 
שיטת עבודה זו, באמצעות מרכז אחד, נותנת בידי הרשות אמצעי ניהול רחב, ובקרה מלאה לפניות התושבים. תשובות האגפים והמחלקות מועברות דרך מרכז אחד וכך ניתנת לרשות גם האפשרות לביצוע מעקב אחר הטיפול בפניות ובסגירתן.
 
פניות תושבי העיר למוקד נעשות באמצעות  חיוג 106 מתחום העיר, בטל' 08-9392444/ 9392106 - 08 וגם באמצעות האינטרנט.
המוקד מהווה גורם מזעיק, מפעיל ומתאם את היחידות והגופים המקצועיים לשם טיפול באירועים, מפגעים ותקלות ברחבי העיר בשגרה ובעת חירום.
 
המוקד מאויש 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.
 

נושאים נוספים

 תהליך קבלת פניה במוקד העירוני מתושבים: 

שלב ראשון: פניה מתקבלת מתושב דרך הטלפון או האינטרנט

שלב שני: הפניה מוקלדת למערכת המידע המקושרת לכל אגפי ומחלקות העירייה. לשם טיפול יעיל בפניה מתבקש התושב לתת את מירב הפרטים לדרוש טיפול וטלפון להחזרת תשובה ו/או המשך טיפול בפניה.

שלב שלישי: הפניה מועברת לגורמים המטפלים. במקרים בהם פניית התושב דחופה המוקד מוסר את הפנייה מיידית לגורם המטפל. ישנן פניות המטופלות ע"י גורמים משולבים, ובאחריות המוקד העירוני לתאם ביניהם, עד לפתרון המפגע, ולשביעות רצונו של הפונה. לאורך כל הדרך מתבצעת בקרה על הטיפול בפנייה, המשך הטיפול בה וסגירתה.

אחת לתקופה מתבצע מעקב אחר מצב הפניות בין האגפים והמחלקות בעירייה, וניתנים דוחות מפורטים לכל האגפים והמחלקות להמשך טיפול בפניות ו/או שימת דגש לפניות אלו ואחרות (במקביל מועבר דו"ח למנכ"ל הרשות למטרת מעקב).
 

דוא"ל:  moked@rehovot.muni.il  

תושבים ואורחים יקרים, אני מודה לכם על האמון שנתתם בי, ואמשיך בעשייה למענכם, בחיזוק הגאווה המקומית ובמימוש חזונה של עיר
הצטרפות לניוזלטר
שם פרטי:
שם משפחה:
דואל:
  אני מצהיר כי הצטרפותי מאשרת את הסכמתי לקבלת פרסומים
לחץ להצטרפות
facebook

סרטונים
 
rehovotTV

בלוג מנכ"ל העירייה

על העיר

יחידות העירייה