דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

טופס להגשת תלונה לממונה תלונות הציבור

תושבות ותושבים יקרים שימו לב, פניות לנציב בטרם מוצה ההליך מול האגף הרלוונטי לא יטופלו.
כמו כן, משרד נציב תלונות הציבור אינו מיועד לטיפול בתלונות שהטיפול בהן דחוף. משך זמן הבדיקה של פניות המתקבלות במשרד משתנה בהתאם למורכבות הפנייה, החל ממספר ימים וכלה במספר חודשים ועד שנה.
אי לכך, במקרים שאינם סובלים דיחוי יש לדווח באופן מיידי למוקד העירוני 106 בטל' 08-939-2106 / בוואטספ 050-8806106 / באתר העירייה

שדות המסומנים בכוכבית (*) הם שדות חובה.

פרטי המתלונן/ת


 
 
 

 

 

 


תלונת עורך דין בשם לקוח

 


פרטי התלונה


 
 

באם מדובר באירוע מתמשך, אנא סמן:
 
 

 



האם הוגשה תלונה במשטרה? * שדה חובה


האם העניין הוכרע בבית המשפט או בית דין או תלוי ועומד בפני בית משפט או בית דין? * שדה חובה

האגף אליו פניתי בטרם פנייתי למבקר העירייה * שדה חובה




צירוף מסמכים / תמונות

אישור אימות פרטים * שדה חובה