דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 37/2017 רכז/ת תעסוקה והשמה במוקד קליטה עירוני

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

 

כפיפות :

 למנהל מוקד קליטה עירוני.

 

תיאור התפקיד:

  • אחראי/ת על מכלול הפעילות בנושאי תעסוקה במוקד הקליטה.
  • יערוך מיפוי של מכלול התוכניות המופעלות בישוב המכוונות לתעסוקה בכלל וליוצא אתיופיה בפרט.
  • יקיים מאגר מידע שמי פרטני הכולל את פרטי דורשי עבודה יוצאי אתיופיה המתגוררים בישוב.
  • יזהה את צרכי מחפשי עבודה יוצאי אתיופיה ויבחן את מידת ההתאמה והיקף המענים הניתנים לצרכים אלו.
  • ריכוז תחום תעסוקה, איתור מעסיקים,קידום הכשרות,יישום וליווי אנשים במקומות תעסוקה.
  • איתור אנשים בעלי פוטנציאל תעסוקתי ומשלב אותם בהכשרה מקצועית ובעולם עבודה.
  • ייזום תוכניות ההולמות את הצרכים שאותרו על בסיס תקציבי המוקד ואיגום תקציבים ממקורות נוספים.
  • הכנת תכנית עבודה שנתית בהתאם להנחיית הממונה, ביצוע מעקב ובקרה אחר יישומה.
  • ייטול חלק בפורום תעסוק ביישוב ובפורומים ארציים בהשתלמויות ובהדרכות בהתאם לאופי התפקיד.
  • מסייע מכוון, מפנה, מבצע מעקב אחרי ששולבו בעולם העבודה.
  • מילוי מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

 

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • השכלה תיכונית – בעל/ת תעודת 12 שנות לימוד לפחות.
  • השכלה אקדמית במדעי הרוח/חברה/חינוך-יתרון.  
  • ידע וניסיון בעבודה עם מחשב

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הנדרש, עדיפות בקליטת יוצאי אתיופיה.

דרישות מיוחדות:

  • כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  • ידיעת השפה האמהרית חובה.

כישורים אישיים:

  • אמינות ומהימנות אישית, יוזמה, יצירתיות, רגישות לאוכלוסיית יעד ומיומנות .

 

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם ארצי המקובל ברשויות מקומיות.

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 31.08.2017,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

 

חזור לעמוד המכרזים