דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 34/2017 מזכיר/ת במוקד קליטה עירוני

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

 

כפיפות :

 למנהל מוקד קליטה עירוני.

 

תיאור התפקיד:

  • מתן שרות מזכירות למשרד ולמנהל המוקד, ניהול יומן ממוחשב, תיוק, הדפסות ומחשוב.
  • קבלת קהל ומענה לשיחות טלפונים והפנייתם לגורמים רלוונטיים בתוך המשרד או מחוץ לו.
  • כתיבת מכתבים ומילוי טפסים לפונים וכן טיפול ומענה באמצעות שיחות טלפון עם הגורמים הרלוונטיים.
  • מזכירת המוקד מסייעת רבות בעבודה השוטפת של מוקד קליטה בכלל ומנהל מוקד קליטה בפרט.
  • מילוי מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

 

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • בעל/ת תעודת 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בתוכנות אופיס.

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון מקצועי של 2 שנים לפחות בעבודת מזכירות (עדיפות בתחום קליטת יוצאי אתיופיה).

דרישות מיוחדות:

  • ידיעת השפה האמהרית חובה.
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ .

כישורים אישיים:

  • אמינות ומהימנות אישית, רגישות לאוכלוסיית יעד, יחסי אנוש טובים, קפדנות ודייקנות .

 

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם ארצי המקובל ברשויות מקומיות.

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 31.08.2017,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

 

חזור לעמוד המכרזים