דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 33/2017 מפקחים/ות עירוניים/תנועה/איכות סביבה/שילוט


להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן


כפיפות :

למנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח.


תיאור התפקיד:

  • שיפור איכות החיים של התושבים באמצעות נקיטת פעולות לשמירה על סביבת מגורים/עסקים נאותה.
  • אכיפה של חוקים ושל מכלול חוקי העזר העירוניים ברשות המקומית.
  • ביצוע פעולות לאכיפה של חוקים וחוקי עזר ברשות המקומית.
  • פיקוח על בקרת ביצוע כולל: רישוי ופיקוח על עסקים, פיקוח על חניה, פיקוח על שמירת סדר ניקיון ומניעת מפגעים, בקרה על איכות מים, סיוע בהשלטת סדר ואבטחה באירועים מיוחדים.
  • קבלה של פניות ותלונות בתחומי הפיקוח והתנועה, ומתן מענה הולם.

 

תנאי סף לתפקיד:

השכלה:

  • 12 שנות לימוד לפחות– חובה.
  • השתלמויות בנושא חוקי עזר עירוניים - יתרון.

 

דרישות ייחודיות לתפקיד:

  • מועמד שייבחר לתפקיד יידרש להמציא אישור על  אי רישום פלילי.
  • רישיון נהיגה – חובה.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות, עבודה בפיצול, נסיעות בתפקיד.
  • 6 ימי עבודה בשבוע.

 

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית,  כושר עבודה בצוות, יכולת תיאום ,פיקוח וסמכותיות.

 

היקף המשרה:  100%.

שכר: עפ"י הסכם ארצי המקובל ברשויות המקומיות.

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 31.8.2017,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

חזור לעמוד המכרזים