דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 51/2017 רכז/ת חברתי/ת (עובד שכונתי) להתחדשות עירונית

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

 

כפיפות מקצועית וארגונית :

למנהל קשרי קהילה.

תיאור התפקיד:

  • סיוע לעובד הקהילתי בארגון התושבים והקשר עימם, במתחמים הנמצאים בתהליך של התחדשות עירונית בשכונות הכלולות בתכנית "הדרך החדשה", בין היתר התפקיד כולל:
  • מיפוי ונתונים: סיוע בעריכת המיפוי ואיסוף נתונים על התושבים במתחמים (כולל בעלי הבתים)- הרלוונטים לתהליך ההתחדשות העירונית.
  • ארגון ועדי בתים: סיוע וליווי תהליך הקמת ועדי בתים, ע"פ הנחיות חוק בתים משותפים, בבניינים ובמתחמים הכלולים בתכנית "הדרך החדשה".
  • הדרכת ועדי הבתים: סיוע בתהליך הנחייתם והדרכתם, בדגש על הפיכתם של ועדי הבתים לגורם מוביל ופעיל בתחום התחדשות עירונית. בין היתר: סיוע ב: ארגון קורסים לוועדי בתים, הנגשת מידע ומומחים הקשורים לתהליכי ההתחדשות, כגון משפטנים, מתכננים, שמאים ועוד.
  • העברת מידע לתושבים: סיוע למנהל המינהלת ולעובד הקהילתי בתהליך יידוע של התושבים המתגוררים במתחם והדרכתם בכל המידע, החוקים, התכניות והאפשרויות הקשורות בתהליכי ההתחדשות העירונית.
  • סיוע בארגון קורסים לתושבים ולנציגים, בנושא וכן סיוע בארגון כנסי חשיפה לדיירים, שיתוף ציבור בתכנון ועוד.
  • בניית הסכמות וטיפול בקונפליקטים: סיוע וליווי פעולות בתחום בניית הסכמות ופיתוח גישה גישורית, בין דיירים.
  • סיוע להכנת ולהפעלת תכניות חברתיות לתושבים במסגרת התכנית.
  • סיוע בטיפול בהיבטים המנהליים והארגוניים, כולל כרטיסי פרויקט וטיפול בהגשת חשבונות.
  • סיוע למנהל המינהלת ולעובד הקהילתי בתהליך התיאום הבין ארגוני בשכונה: ליצירת תאום בתכנון ופעולות קהילתיות.
  • סיוע לעובד הקהילתי בטיפול בבעיות פרטניות של תושבים במתחם הקשורות לתהליך ההתחדשות העירונית.

 

תנאי סף לתפקיד:

השכלה:

  •  תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

ניסיון מקצועי:

  •  ניסיון של 2 שנים לפחות בעבודה בפרויקטים חברתיים.
  • תינתן עדיפות לבעלי ניסיון של לפחות שנה בעבודה חברתית בתחום ההתחדשות העירונית ו/או לעבודה בתכנית חברתית עם קהילת יוצאי אתיופיה.

דרישות תפקיד מיוחדות:

  •  מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  • שליטה במחשב ובתוכנות אופיס.
  • יכולת ביטוי גבוהה ויכולת ליצירת קשר עם התושבים
  •  תינתן עדיפות לעובדים/ות יוצאי אתיופיה העומדים בתנאים.

כישורים אישיים:

  • אמינות, מקצועיות, חריצות, ייצוגיות, רגישות חברתית, עבודה בצוות ויוזמה אישית.

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם קיבוציים.

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 16.11.2017,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

חזור לעמוד המכרזים