דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז מס' 8/2018 - דרוש/ה מנהל/ת קשרי קהילה – עובד סוציאלי קהילתי להתחדשות עירונית


להורדת טופס להגשת מועמדות כללי לחץ כאן

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

 

כפיפות מקצועית :

למנהל אגף שרותים חברתיים או מנהל אחר מטעמה.
 

כפיפות ארגונית :

למנהל המינהלת להתחדשות עירונית.
 

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ארגון התושבים והקהילה והקשר עימם, במתחמים הנמצאים בתהליך של התחדשות עירונית בשכונות הכלולות בתכנית "הדרך החדשה".

  • ניהול והובלת צוות העובדים הקהילתיים והשכונתיים במינהלת.

  • גיבוש חזון בתחום, תכניות עבודה, יעדים ודרכי פעולה לצוות התארגנות הקהילה.

  • מיפוי ונתונים: אחריות על ייזום מיפוי ואיסוף נתונים על התושבים במתחמים (כולל בעלי הבתים)- הרלוונטים לתהליך ההתחדשות העירונית.

  • ארגון ועדי בתים: אחריות על תהליך הקמת ועדי בתים, ע"פ הנחיות חוק בתים משותפים, בבניינים ובמתחמים הכלולים בתכנית "הדרך החדשה".

  • הדרכת ועדי הבתים: אחריות על תהליך הכשרתם, הנחייתם והדרכתם, בדגש על הפיכתם של ועדי הבתים לגורם מוביל ופעיל בתחום התחדשות עירונית. בין היתר הנגשת מידע ומומחים בתחום לוועדי הבתים, כגון משפטנים, מתכננים, שמאים ועוד.

  • ארגון, ליווי והדרכה של נציגות התושבים (נציגות המתחם, נציגות השכונה) שתייצג את התושבים בפורומים עירוניים וארציים, ובהליכי התכנון של ההתחדשות העירונית.

  • העברת מידע לתושבים: ייעוץ וסיוע למנהל המינהלת בתהליך יידוע של התושבים המתגוררים במתחם והדרכתם בכל המידע, החוקים, התכניות והאפשרויות הקשורות בתהליכי ההתחדשות העירונית.

  • ארגון קורסים לתושבים ולנציגים בנושא וסיוע בארגון כנסי חשיפה לדיירים, שיתוף ציבור בתכנון ועוד.

  • בניית הסכמות וטיפול בקונפליקטים: ייזום וארגון פעולות בתחום בניית הסכמות ופיתוח גישה גישורית, בין דיירים שונים ובין דיירים לבעלי עניין אחרים.

  • אחריות להכנת והפעלת תכניות חברתיות לתושבים במסגרת התכנית.

  • סיוע בתהליך התיאום הבין ארגוני בשכונה: ליצירת תאום בתכנון פעולות קהילתיות, קידום שיתוף פעולה ותאום עם כל הגורמים הממשלתיים, המקומיים והציבוריים הפועלים בקהילה.

  • משתתף כחבר בפורומים עירוניים העוסקים בתכנון עירוני בשכונות הכלולות בתכנית ומקדם הכללה ויישום של עקרונות חברתיים וקהילתיים כגון – שיתוף הציבור, שקיפות, דיאלוג, רגישות תרבותית, התחשבות במיעוטים ועוד.

  • טיפול בבעיות פרטניות של תושבים במתחם הקשורות לתהליך ההתחדשות העירונית.
     

תנאי סף לתפקיד:

השכלה:

  • עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית.

  • רשום בפנקס העובדים הסוציאליים.
     

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה קהילתית.

  • ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות עובדים.

  • תינתן עדיפות לניסיון בתחום ההתחדשות העירונית.
     

דרישות תפקיד מיוחדות:

  • יכולת ניהול צוות עובדים.

  • מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

  • יכולת ביטוי גבוהה.

  • תינתן עדיפות לעובדים/ות יוצאי אתיופיה העומדים בתנאים.
     

כישורים אישיים:

  • אמינות, מקצועיות, חריצות, ייצוגיות, רגישות חברתית, עבודה בצוות ויוזמה אישית.
     

היקף המשרה: 100%.

שכר: בהתאם להסכמים קיבוציים.

 
 

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 10.5.2018,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

חזור לעמוד המכרזים