דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - רכז/ת תחום System

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

כפיפות:

למנהל אגף חרום בטיחות, תקשוב, רכש ומוקד עירוני באמצעות מנהל מח' תקשוב

תיאור התפקיד:

  • ניהול מערך השרתים- הקמה, תחזוקה, תיקון, החלפה, שדרוג וכיו"ב.
  • ניהול גיבויים וכתיבת תהליכי גיבוי של המידע הממוחשב של הרשות המקומית.
  • ניהול משתמשים Active Directory, Group Policy .
  • הטמעה ויישום של כלים מתקדמים והתקנת תוכנות בליבת המערכת.
  • טיפול בתקלות מחשוב ותקשורת באתרי העירייה כחלק מצוות Help Desk.

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • הנדסאי/ת מחשבים/חומרה או MCSE.
  • רצוי בעל תואר ראשון בנוסף.

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון בסביבת שרתי Microsoft  - חובה.
  • ניסיון עם מערכות וירטואליזציה  VMware – חובה.
  • ניסיון בתחום ה-System ורשתות בארגון גדול.

כישורים אישיים:

  • אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות, הבנה ותפיסה, כושר למידה.

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם המקובל ברשויות מקומיות.

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רח' בילו 2 קומה 4 רחובות, או באמצעות דוא"ל: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 28.11.2019,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

חזור לעמוד המכרזים