דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי - כ"א 34/2016 מנהל/ת יחידת אכיפה בשיטור העירוני ברשות המקומית

 

תיאור התפקיד:

  • מנהל/ת יחידה הממונה הישיר על כוח הפקחים ביחידת השיטור העירוני.
  • ניהול יחידה וביצוע אכיפה ומניעה כנגד אלימות.
  • בקרה, אכיפה וניהול פעולות במסגרת חוקי עזר עירוניים.
  • בקרה, אכיפה וניהול פעולות במסגרת חוקי עזר חנייה.
  • בקרה, אכיפה וניהול פעולות במסגרת שמירה על הסדר הציבורי.
  • הכנת תכנית עבודה שנתית כנגזרת ממדיניות רה"ע/מנכ"ל/מנהל האגף בתיאום ק' השיטור העירוני הממונה מטעם המשטרה.
  • הכנת תכנית עבודה שבועית וחודשית ליחידה בשיתוף ק' השיטור העירוני הממונה מטעם המשטרה.
  • יישום תכניות העבודה וניהול הפעילות היומית.
  • תיאום מול גורמי הרשות השונים וגורמים אחרים בעיר(גורמי חינוך, רווחה, אכיפה וכד')

 
דרישות התפקיד:

השכלה:

  • לפחות תואר ראשון או השכלה תיכונית מלאה לבעלי ניסיון כמפורט בהמשך.
  • יכולת מוכחת בעבודה במחשב בתוכנות OFFICE.

 ניסיון מקצועי

  • ניסיון של 8 שנים לפחות בתחום העיסוק הספציפי וניסיון ניהולי במשך שנתיים לפחות.
  • לבעלי תואר אקדמי, ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום העיסוק הספציפי וניסיון ניהולי של שנה אחת לפחות.


דרישות תפקיד מיוחדות:

  • בעל/ת רישיון נהיגה תקף לרכב, תינתן עדיפות לבעלי רישיון לאופנוע עד 500 סמ"ק.
  • בוגר/ת קורס קצינים בצבא/משטרה/שב"ס או מקביל בשירות בטחון כללי.
  • בוגר/ת יחידה קרבית – יתרון.
  • בוגר/ת קורס פיקודי בצבא/ משטרה.
  • מעבר בהצלחה של קורסים והשתלמויות המחויבים ע"י המשרד לביטחון פנים אליהם ישלח העובד.
  • (קורס פקחים עירוניים בן 8 ימים וקורס פקחים מסייעים בן 5 ימים הכולל בוחן כושר בהתאם לדרישות מאבטח רמה א' או כל קורס/השתלמות נוספת)

 כישורים אישיים:

  • יושר אישי, אמינות ומהימנות אישית, סמכותיות, יצירתיות, יוזמה ומעוף, יכולת ארגון, הבנה, תפיסה מערכתית ועבודה בצוות, מרץ, פעלתנות, שקדנות וחריצות, כושר למידה, שליטה עצמית ואיפוק, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ בשגרה ובחירום.

 היקף המשרה: 100%.

 

שכר: עפ"י הסכם ארצי המקובל ברשויות מקומיות.

  • קליטת העובד מותנית באישור רמ"ד מיד"פ משטרת ישראל.
  • קליטת העובד מותנית באישור המשרד לביטחון פנים לקבלת נשק, הכולל אישור רפואי בהתאם לדרישות המשרד לביטחון פנים.

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רחוב ביל"ו 2 קומה 4 רחובות,

או באמצעות הדוא"ל בכתובת: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 23.06.2016,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

טפסים

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

 

 

חזור לעמוד המכרזים