דלג לתוכן העמוד דלג לתפריט נגישות

מכרז חיצוני/פנימי 41/2016 " מתכנן/ת עיר – אסטרטג/ית"

 

 כפיפות :

למנהל אגף תכנון ורישוי באמצעות ס.מנהל אגף תכנון ורישוי.

תיאור תפקיד:

  • סיוע בגיבוש מדיניות התכנון העירונית בהיבטים רב תחומיים, תוך הבנת המערך האורבני של העיר.
  • הכנת תכניות אב, תכניות אסטרטגיות, מסמכי מדיניות, ניירות עמדה, פרוגרמות ותדריכי תכנון.
  • סיוע בהכנת תכנית המתאר העירונית, ריכוז הנושאים וקידומם.
  • ליווי תכניות מתאר ארציות ומחוזיות.
  • ייזום עריכה וליווי תכנון עירוני ומתן מענה ליוזמות ציבוריות ופרטיות.
  • ריכוז נושאים רוחביים בהתאם לדרישת מנהל היחידה ומהנדס העיר.
  • ייצוג מהנדס העיר והוועדה המקומית בפני וועדות התכנון (מקומית/מחוזית), ועדת ערר, מועצה ארצית, בתי המשפט וצוותי היגוי מקצועיים שונים. ייצוג מהנדס העיר בפורומים עירוניים וחוץ עירוניים.
  • אחזקת מערך המידע התכנוני ופיתוח כלי עזר לשיפור המידע בכל הקשור לנושאי תכנון: עריכת סקרים, ריכוז ועיבוד מידע לצורכי תכנון.
  • ניהול מעקב אחרי תהליכי תכנון ומגמות פיתוח.
  • השתתפות והנחיית מפגשים עם הציבור הרחב ומתן מענה לתושבים בכתב ובעל-פה בנושאי תכנון.
  • חניכה, הנחייה וליווי מקצועי של עבודת המתכננים.
  • מילוי מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.

תנאי סף לתפקיד

 השכלה:

  • תואר בתכנון ערים ואזורים/בלימודים אורבניים/בלימודי הסביבה/גיאוגרפיה והתמחות בתכנון ערים באוניברסיטה מוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה, לחילופין, השכלה אקדמית מלאה באדריכלות (מאוניברסיטה מוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה).

  • ידע בחוקי התכנון והבנייה.

  • בקיאות בחוקי התכנון והבנייה ובתוכניות בניין עיר.

  • כושר ניהול, ארגון, תכנון ופיקוח במסגרת התפקידים הכלולים במשרה.

  • כושר ניהול משא ומתן ומיומנויות תקשורת עם מוסדות ויחידים.

  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

  • כושר הבעה בכתב ובע"פ.

  • ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת השפה האנגלית רצויה.

ניסיון מקצועי:

  • עדיפות לבעלי ניסיון בתכנון ובינוי ערים: לתואר ראשון 3 שנים לפחות, לתואר שני שנתיים לפחות. יתרון לניסיון בייצוג בוועדות התכנון השונות ובעבודה במוסדות ציבוריים.
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות, הכרת מערכת המבא"ת, הכרת ובקיאות בכלי האופיס, אוטוקאד, פוטושופ, ותוכנות תלת ממד.

 

כישורים אישיים:

יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. כושר הבעה בכתב ובעל-פה. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת שפות נוספות רצויה. נכונות ויכולת לעבודה בשעות לא שגרתיות.

 

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם המקובל ברשויות מקומיות.

 

 

המסמכים יוגשו באופן אישי לאגף משאבי אנוש, רחוב ביל"ו 2 קומה 4 רחובות,

או באמצעות הדוא"ל בכתובת: carmit_oh@rehovot.muni.il

עד יום חמישי, 18.08.2016,שעה 15:00

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

טפסים

להורדת הפרסום המפורט לחצו כאן

להורדת הפרסום המקוצר לחצו כאן

להורדת טופס להגשת מועמדות לחצו כאן

 

 

חזור לעמוד המכרזים