סגירת רחוב ישראל נג'ארה בשל חיבור קו ביוב
תושבות ותושבים יקרים, שימו לב
ביום שלישי, 23.6.26, בין השעות 16:00-8:30, ייסגר לתנועת כלי רכב וחניה רחוב ישראל נג'ארה, מצומת הרחובות ישראל נאג'רה - שאול מלמד ועד לצומת הרחובות ישראל נג'ארה - אהוד דולינסקי, בשל חיבור קו ביוב.
להלן ההסדרי התנועה:
- יש לפנות את הרכבים ברחוב במקטע הנ"ל, עד השעה 8:00 בבוקר.
- יתאפשר מעבר להולכי רגל על המדרכה הדרומית בלבד (הצד הזוגי).
- לנהגות ולנהגים מומלץ להיעזר ביישומון ווייז.
אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזכירים כי המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם בכל שעה, בטלפון: 08-9392106, וגם בוואטסאפ: 050-8806106.
לקבלת עדכונים בנושא תחבורה ברחובות, הצטרפו לקבוצה השקטה >>
כל מה שקורה ברחובות - בקבוצות השקטות לבחירתך ב"מידע'לה – מידע לציבור הרחובותי" >>