תושבות ותושבים יקרים, שימו לב

ביום שלישי, 23.6.26, בין השעות 16:00-8:30, ייסגר לתנועת כלי רכב וחניה רחוב ישראל נג'ארה, מצומת הרחובות ישראל נאג'רה - שאול מלמד ועד לצומת הרחובות ישראל נג'ארה - אהוד דולינסקי, בשל חיבור קו ביוב.

להלן ההסדרי התנועה:

  • יש לפנות את הרכבים ברחוב במקטע הנ"ל, עד השעה 8:00 בבוקר.
  • יתאפשר מעבר להולכי רגל על המדרכה הדרומית בלבד (הצד הזוגי).
  • לנהגות ולנהגים מומלץ להיעזר ביישומון ווייז.

אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזכירים כי המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם בכל שעה, בטלפון: 08-9392106, וגם בוואטסאפ: 050-8806106.

לקבלת עדכונים בנושא תחבורה ברחובות, הצטרפו לקבוצה השקטה >>
כל מה שקורה ברחובות - בקבוצות השקטות לבחירתך ב"מידע'לה – מידע לציבור הרחובותי" >>